menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکسی که علت رد شدن گل هلند را نشان می‌دهد

عکسی که علت رد شدن گل هلند را نشان می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تلاش های دو تیم برای گلزنی بی ثمر و بی فایده بود. البته ژاوی سیمونز برای تیم ملی هلند در این بازی در دقیقه 69 گلزنی کرد اما این گل توسط کمک داور ویدیویی یا همان VAR رد شد و به این ترتیب بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کرد.

علت مردود شدن این گل و آفساید شدن آن، این بود که هنگامی که ژاوی سیمونز شوت زد، دنزل دومفرایز در موقعیت آفساید قرار داشت و نزدیک به دروازه بان حریف بود. در حقیقت شوت ژاوی سیمونز از مقابل دنزل دومفرایز عبور کرد و بازیکن هلندی راه دروازه بان را سد کرده بود و به نوعی روی این گل تاثیر گذار بود.

از آن جایی که دنزل دومفرایز در آفساید قرار داشت و روی این صحنه اثر گذار بود، پس این گل هلند توسط داور ویدیویی مردود اعلام شد و این تصمیم به درستی گرفته شد.

هلندی ها در بازی آخر خود به مصاف تیم ملی اتریش می روند و تیم ملی فرانسه هم در بازی آخر خود در دور گروهی به مصاف تیم ملی لهستان می رود.

تماشای مردود شدن گل هلند

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار