menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رانگنیک چند عینک اضافه با خودش به یورو 2024 برده است

رانگنیک چند عینک اضافه با خودش به یورو 2024 برده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک که سرمربی تیم ملی اتریش است، موفق شد مقابل تیم ملی لهستان به پیروزی برسد و روز خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از صحنه های جالب بازی جایی بود که کریستوف بامگارتنر بازیکن تیم ملی اتریش با رانگنیک خوشحالی کرد و در این خوشحالی به نظر می رسید که ممکن است عینک رالف رانگنیک آسیب ببیند.

رالف رانگنیک پس از پایان بازی اتریش مقابل لهستان در گفت و گو با خبرنگاران در این باره گفت:" با کریستوف بامگارتنر شادی پر جنب و جوشی داشتیم. البته باید به شما بگویم که عینک من هنوز سالم است و آسیبی ندیده است. به جز این عینک، دو عینک دیگر هم همراه خودم آورده ام."

سرمربی تیم ملی اتریش در ادامه درباره علت این خوشحالی کریستوف بامگارتنر افزود:" در بین دو نیمه به او گفتم که یک بازیکن مهم برای ما است. همچنین به او گفتم که باید در سطح خودت باشی و من به تو در یک سطح خوب نیاز دارم."

رالف رانگنیک درباره سایر نفرات تیمش گفت:" در این تیم به اندازه کافی بازیکنان خوب در ترکیب خود داریم. شرایط به شکلی است که می توان افت کردن چند بازیکن را نادیده گرفت و جای آن ها را پر کرد."

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار