menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پسر 16 ساله‌ای که برای پدر و مادرش خانه خرید

پسر 16 ساله‌ای که برای پدر و مادرش خانه خرید

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال در این روز ها به شدت معروف و مشهور شده است و بر سر زبان ها افتاده است چرا که او یک بازیکن موفق در سن 16 سالگی است و توانسته است در رقابت های یورو 2024 خودی نشان بدهد و در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال که بازیکن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است، به خانواده خود علاقه ویژه ای دارد و مشخص است که هوای پدر و مادرش را دارد. او همچنین ارتباط خوب و نزدیکی با مادربزرگ خود دارد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، لامین یامال به مادربزرگش یک خانه هدیه داده است. از سوی دیگر لامین یامال یک خانه هم برای پدر و مادر خود خریده است و به این ترتیب این پسر شانزده ساله از زحماتی که پدر و مادرش برایش کشیده اند قدر دانی کرده است.

لامین یامال اصالتی آفریقایی دارد چرا که پدرش اهل کشور مراکش است و مادرش اهل کشور گینه استوایی است اما لامین یامال در کشور اسپانیا متولد شده است و در این کشور بزرگ شده است و به این ترتیب خودش را اسپانیایی می داند و برای تیم ملی اسپانیا به میدان می رود. لامین یامال چون خیلی زود در سطح بالا شروع کرده است، می تواند یک دوران حرفه ای طولانی داشته باشد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار