menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیش‌بینی جرارد پیکه درباره قهرمان یورو 2024

پیش‌بینی جرارد پیکه درباره قهرمان یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2024 در جریان است و تیم ملی اسپانیا در گروه B رقابت ها تا اینجای کار موفق شده است شش امتیاز بگیرد و صعود خودش را به مرحله حذفی بازی ها قطعی کند.

به گزارش فوتبالی ، جرارد پیکه، بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که قهرمانی در یورو 2012 و جام جهانی 2010 را به همراه تیم ملی اسپانیا دارد، درباره این که کدام تیم می تواند قهرمان رقابت های یورو 2024 شود، گفت:" شانس اول قهرمانی مربوط به آلمان است چرا که آن ها در خانه بازی می کنند. تیم آن ها یک تیم جوان است و بار دیگر هم می گویم که چون آن ها در خانه بازی می کنند یک مزیت ویژه دارند. در اسپانیا هم تغییر نسل رخ داده است و از این لحاظ وضعیت اسپانیا هم به آلمان شبیه است. البته اسپانیا هم همیشه در تورنمنت ها شرایط خوبی داشته است و شانس قهرمانی بوده است اما من این شانس را برای آلمان بیشتر می دانم."

جرارد پیکه از لامین یامال هم تمجید کرد و گفت:" لامین یامال از آن دسته از بازیکنان است که می تواند یک دوره در فوتبال را به نام خودش ثبت کند. بازیکنانی مثل جمال موسیالا و ویرتز در آلمان و جود بلینگام در انگلیس هم شرایطی مشابه با لامین یامال دارند."

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار