menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 صحبت‌های مسی پس از اولین برد در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا

صحبت‌های مسی پس از اولین برد در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در اولین بازی اش در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 موفق شد تیم ملی کانادا را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین در این بازی به طور کامل درون میدان حضور داشت و یک پاس گل هم به لوتارو مارتینز داد.

لیونل مسی پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران درباره این دیدار گفت:" این شروع کار است و باید به کار خود ادامه بدهیم و همچنان بجنگیم. می دانستیم که کار ما سخت است و انتظار یک بازی فیزیکی را هم داشتیم. پیدا کردن فضا ها در طول بازی بعضی وقت ها برای ما دشوار می شود."

لئو مسی در ادامه افزود:" گاهی اوقات به این دلیل کار برای ما سخت می شود که رقبایی وقتی مقابل ما قرار می گیرند، شیوه بازی خود را عوض می کنند و بیشتر سعی می کنند فضا ها را ببندند و بسته بازی کنند."

بازی بعدی تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، چهارشنبه ششم تیر ماه ساعت 4:30 بامداد به وقت ایران برگزار می شود. آرژانتین با پیروزی در آن بازی صعود خود را از دور گروهی قطعی خواهد کرد.

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار