menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نظر عجیب سرمربی انگلیس درباره بازی کردن مدافع لیورپول در پست هافبک

نظر عجیب سرمربی انگلیس درباره بازی کردن مدافع لیورپول در پست هافبک

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس مدعی است که بازی کردن ترنت الکساندر آرنولد در پست هافبک وسط، فقط یک آزمایش است و آن ها راه های مختلفی برای پر کردن جای خالی کالوین فیلیپس امتحان می کنند.

به گزارش فوتبالی، عصر روز پنج شنبه تیم های انگلیس و دانمارک از هفته دوم مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این بازی، ساوت گیت باز هم به آرنولد اعتماد کرد و این مدافع راست را در پست هافبک وسط به بازی گرفت. آرنولد در بازی با صربستان هم هافبک بود و در آن بازی عملکرد ناامید کننده ای داشت و در دیدار مقابل دانمارک از بدترین بازیکنان انگلیس بود. 

ساوت گیت در نیمه دوم آرنولد را کانر گلگر تعویض کرد و راجع به این تصمیمش گفت: "ما نیاز به انرژی بیشتر برای بهتر پرس کردن داشتیم و به همین دلیل کانر را به بازی فرستادم. آرنولد در برخی از صحنه ها می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. می دانیم این فقط یک امتحان و آزمایش است. می دانیم که نتوانسته ایم جای خالی کالوین فیلیپس را پر کنیم و حالا داریم روش های مختلفی را تست می کنیم و تاکنون به نتیجه نرسیده ایم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار