menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره ترکیه‌ای رئال مادرید به همراه جایزه‌اش پس از اولین بازی در یورو

ستاره ترکیه‌ای رئال مادرید به همراه جایزه‌اش پس از اولین بازی در یورو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ترکیه در هفته اول از رقابت های یورو 2024 موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ملی گرجستان را شکست بدهد و به این ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آردا گولر عملکرد درخشانی داشت و موفق شد یک سوپرگل بزند. آردا گولر در دقیقه 65 بازی با پاس کان آیهان، یک شوت راه دور بسیار دیدنی زد و به این ترتیب از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه تیم ملی گرجستان را باز کند.

آردا گولر که در تابستان قبلی به رئال مادرید پیوسته است و در بازی های اندکی که در رئال مادرید انجام داد هم عملکرد خوبی داشته است، حالا در بازی ترکیه - گرجستان هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و پس از پایان بازی جایزه مخصوص به خود را دریافت کرد.

آردا گولر برای اولین بار در دوران حرفه ای خود در رقابت های جام ملت های اروپا به میدان رفت و نشان داد که یک بازیکن با استعداد و آینده دار است. آردا گولر تنها نوزده سال سن دارد و می تواند در سال های پیش رو تبدیل به یک فوق ستاره شود؛ این اتفاق به شرطی می افتد که او مسیر درستی را در پیش بگیرد.

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار