menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس  تیم ملی اروگوئه دو شماره 9 دارد؛ سوارز و نونیز

عکس/ تیم ملی اروگوئه دو شماره 9 دارد؛ سوارز و نونیز

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام ملت های آمریکا یا همان کوپا آمه ریکا 2024 به زودی شروع می شوند و تیم ملی اروگوئه در اولین بازی خود در این رقابت ها قرار است که دوشنبه چهارم تیر ماه از ساعت 4:30 بامداد به مصاف تیم ملی پاناما برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی ، پیراهن شماره 9 تیم ملی اروگوئه تا پیش از این در اختیار داروین نونیز بود اما حالا این لوییس سوارز است که پیراهن شماره 9 تیم ملی اروگوئه را بر تن خواهد کرد. سوارز قرار است پیراهن شماره 9 تیم ملی اروگوئه را بپوشد و داروین نونیز در رقابت های کوپا آمه ریکا، پیراهن شماره 19 تیم ملی اروگوئه را خواهد پوشید.



سوارز و نونیز در کنار هم یک عکس یادگاری گرفتند و لوییس سوارز در این عکس دست خود را روی عدد یک گذاشت تا به این ترتیب روی پیراهن داروین نونیز شماره 9 دیده شود. سوارز با این حرکت نشان داد که تیم ملی اروگوئه دو شماره 9 دارد که یکی از آن ها خودش است و دیگری داروین نونیز است.

سوارز و نونیز زیر نظر بیلسا تلاش خواهند کرد تا تیم ملی اروگوئه در بازی های کوپا آمه ریکا 2024 به قهرمانی برسد و باید دید که اوضاع برای آن ها چگونه پیش خواهد رفت.


1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار