menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مدافع اسپانیایی یوونتوس چند پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپایی دارد

مدافع اسپانیایی یوونتوس چند پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپایی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- چند باشگاه مختلف خواستار جذب بازیکن و پدیده جوان باشگاه یوونتوس هستند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت تیم های دورتموند ، لیورپول و نیوکاسل در ساعات گذشته مجدداً درخواست اطلاعاتی برای دین هویسن کرده اند و این بازیکن اسپانیایی و جوان تیم یوونتوس را زیر نظر گرفته اند. باشگاه آتالانتا ، در حال حاضر، پس از اولین تماس در آخر هفته گذشته، به بررسی وضعیت او پرداخته و خواستار مذاکره با یوونتوس در مورد جذب این پدیده شده است.

یوونتوس دوست ندارد او را از دست بدهد و این کار را فقط برای یک پیشنهاد قابل توجه حداقل ۳۰ میلیون یورویی انجام می شود.‌دین هویسن، مدافع وسط ۱۹ ساله هلندی فصل گذشته‌ و با قراردادی قرضی و بدون بند خرید از یوونتوس به رم پیوست و این درحالی بود هویسن در فصل گذشته فقط ۱ بار در سری آ برای تیم اصلی یوونتوس و ۱۱ بار در سری سی برای تیم دوم یوونتوس به میدان رفته بود اما در تیم رم توانست بازی های بیشتری را زیر نظر ژوزه مورینیو و دانیله ده روسی انجام دهد.

این بازیکن دو ملیتی که می توانست برای دو تیم ملی مختلف بازی کند در نهایت تصمیم گرفت اسپانیا را انتخاب کند و در ترکیب تیم ملی زیر ۲۳ سال لاروخا به میدان رفت.

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار