menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 علت بقای اریک تن هاگ در منچستریونایتد چه بود

علت بقای اریک تن هاگ در منچستریونایتد چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- برخلاف تصور بسیاری از اهالی و هواداران فوتبال اریک تن هاگ فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل اریک بقای تن هاگ در منچستریونایتد ۲ دلیل مهم داشت :
۱- عامل اصلی ابقا شرایط داخلی تیم بود. ثبت رکورد ۶۷ مورد مصدومیت طی فصل گذشته که باعث شده بود تیم از نظر فیزیکی از هم پاشیده شود . منچستریونایتد روی‌ بهبود وضعیت بدنسازی و پزشکی تمرکز خواهد کرد تا در فصل آینده دچار مشکلاتی که در فصل گذشته با آنها دست و پنجه نرم می کرد نشود.

۲- نامزدهای جانشینی برای مربی هلندی مانند روبرتو ده زربی ، توماس فرانک ، اریک مک‌ کنا ، گرت ساوتگیت یا مائوریسیو پوچتینو گزینه مطمئنی برای جانشینی اریک تن هاگ نبودند و نسبت به مربی هلندی مهره بسیار بهتری شده محسوب نمی شدند.

در مورد نقل و انتقالات منچستریونایتد گفته شده میسون گرین‌وود و جیدون سانچو در لیست فروش تیم قرار دارند. جیدون سانچو‌ ۴۰ میلیون پوند قیمت‌گذاری شده و یوونتوس یکی از مشتریان میسون گرینوود در صورت فروش فدریکو کیه‌ زا و ماتیاس سوله است و با خروج این دو ، منچستریونایتد یک وینگر خواهد خرید.

ضمنا منچستریونایتد آماده فروش کاسمیرو به تیم‌های عربستانی است تا یک هافبک جانشین خریداری کند . کریستین اریکسن هم دیگر خروجی احتمالی تیم است و  خرید ۱ یا ۲ مدافع میانی جوان، خرید دفاع چپ جوان
و خرید مهاجم نوک برای کمک به هویلوند اولویت های اصلی شیاطین سرخ هستند.


۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار