menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 الاهلی عربستان مشتری جدید مدافع بایرن مونیخ

الاهلی عربستان مشتری جدید مدافع بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه الاهلی عربستان به جمع مشتریان مدافع ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای و بر اساس شایعات رسانه های عربستان سعودی،  باشگاه الاهلی عربستان خواهان جذب یاشوا کیمیش مدافع جدایی طلب باشگاه بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال است. در این باره گفته شده اگر از سوی تیم عربستانی که ستاره های مطرحی مانند ریاض محرز، روبرتو فیرمینو، مریه دمیرال و فرانک کسیه و ادوارد مندی را در اختیار دارد پیشنهاد مالی قانع کننده ای به تیم آلمانی برسد، بایرن مونیخ با فروش این بازیکن مشکلی ندارد و ممکن است یک نقل و انتقال جنجالی در بوندسلیگا رقم بخورد.

البته مطابق اعلام وبسایت اسکای و رسانه های عربستان هنوز مذاکرات رسمی بین دو باشگاه  آغاز نشده است. یاشوا کیمیش چندی پیش دز مورد آینده خود در تیم بایرن مونیخ گفته بود: " آینده من به باشگاه بایرن‌مونیخ بستگی دارد. بایرن مونیخ اولین انتخاب من به عنوان باشگاهی است که می خواهم در آنجا بازی کنم. ما مذاکره خواهیم کردید و خواهیم دید چه خواهد شد."

قرارداد فعلی این هافبک تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و او یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم بایرن مونیخ با درآمد ۲۰ میلیون یورو در سال است. اکنون آنها [بایرن و کیمیچ] باید در مورد قرارداد قرارداد فعلی این هافبک تا سال 2025 اعتبار دارد و او یکی از پردرآمدترین افراد با درآمد 20 میلیون یورو در سال است.

اکنون بایرن مونیخ و یاشوا کیمیچ باید در مورد قرارداد جدید صحبت کنند اما باشگاه در این باره معتقد است که او نمی‌تواند با عملکرد فعلی‌ دستمزد بیشتری طلب کند‌‌.

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار