menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره رئال مادرید تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

ستاره رئال مادرید تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید شاید پس از یورو 2024 تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بلینگام در شروع فصل با مصدومیت کتف مواجه شد و با این وجود ترجیح داد که در آن زمان تحت عمل جراحی قرار نگیرد و به رئال مادرید کمک کند. بلینگام در کل فصل با مصدومیت بازی کرد و در یورو 2024 نیز با همین شرایط بازی خواهد کرد اما شاید پس از یورو با مشورت با پزشکان تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بلینگام با مصدومیت کتف مواجه است و معمولا چننی مصدومیت هایی به جراحی نیاز دارند. جود در صورت جراحی، یک تا دو ماه از میادین دور خواهد بود و کل اردوی پیش فصل رئال مادرید را از دست می دهد اما به شروع فصل خواهد رسید.

بلینگام در اولین فصلش در رئال مادرید با 23 گل، درخشان ظاهر شد و فقط وینیسیوس با 24 گل، آمار بهتری از او را داشت. جود در فصل آینده در کنار امباپه و وینیسیوس، رهبران ترکیب رئال مادرید خواهند بود و این بازیکن می خواهد که با بالاترین قدرت ممکن در ترکیب تیمش ظاهر شود.

شماره 5 رئال مادرید در صورت درخشش در تیم ملی انگلیس در یورو 2024 ، شانس کسب توپ طلا را هم خواهد داشت چرا که در حال حاضر در کنار وینیسیوس، بخت های اصلی کسب این جایزه هستند.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار