menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 وقتی امباپه مقابل تیم فلیک در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد

وقتی امباپه مقابل تیم فلیک در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوسته است و یکی از اصلی ترین رویا های او قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و باید دید که اوضاع برای او در جمع مادریدی ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، امباپه که بیست و پنج سال سن دارد، هرگز نتوانست در پاری سن ژرمن قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. او به همراه پاریسی ها در فصل 2019/20 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما پاری سن ژرمن در آن فینال با بایرن مونیخ روبرو شد و در نهایت بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در آن زمان هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بود و یک تیم وحشتناک ساخته بود.

در حال حاضر هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شده است و کیلیان امباپه هم به رئال مادرید پیوسته است و به این ترتیب امباپه و هانسی فلیک در ال کلاسیکو ها با هم روبرو می شوند.

بارسلونا امید زیادی دارد که هانسی فلیک بتواند اوضاع این باشگاه را درست کند و از سوی دیگر امباپه به تیمی پیوسته است که قهرمان اروپا و لالیگا است و انتظارات زیادی از او وجود خواهد داشت.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار