menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 میلان در پی یافتن جانشین مناسب اولیویه ژیرو برای فصل آینده

میلان در پی یافتن جانشین مناسب اولیویه ژیرو برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- اهداف میلان در خط حمله برای فصل آینده مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا پس از جدایی اولویه ژیرو از این تیم با کمبود مهاجم روبرو است و قصد دارد یک بازیکن گلزن و مهاجم کلاسیک را به زودی به جمع بازیکنان خود اضافه کند. اهداف باشگاه میلان مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت به صورت زیر معرفی شده اند:

۱) یاشوا زیرکزی: مهاجم باشگاه بولونیا که هزینه انتقال او با پاداش ها به حدود ۵۵ تا ۶۰ میلیون یورو می رسد اما به نظر نمی رسد میلان این مبلغ را پرداخت کند و شاید به دنبال قراداد قرضی با بند خرید و یا استفاده از بازیکنان دیگر خود برای قرار داده در معامله برای کم کردن مبلغ داشته باشد.

۲) بنجامین سشکو که طبق اعلام روز گذشته چند نشریه معتبر از جمله سان و دیلی میل می خواهد به آرسنال برود و پیشنهادات دیگر از جمله میلان، چلسی و منچستریونایتد را رد کرده است.

۳) سرهو گیراسی: مهاجم گینه ای و دومین گلزن برتر فصل گذشته بوندسلیگا که گفته شده به شکل جدی در حال مذاکره با دورتموند است.

۴) جاناتان دیوید : مهاجم کانادایی باشگاه لیل که تیم های خواهان زیادی از لیگ برتر انگلیس هم دارد اما بی میل نیست که راهی میلان شود.

۵) سانتیاگو خیمنز: مهاجم مکزیکی باشگاه فاینورد که گلزن متبحری است و مشتریان مختلفی به جز میلان از سراسر قاره اروپا و لیگ های معتبر دارد.

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار