menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 گذشت شش سال از آخرین بازی رونالدو در رئال مادرید

گذشت شش سال از آخرین بازی رونالدو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شش سال پیش در چنین روزی بود که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی آخرین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد و به دوران پر افتخار خود در جمع مادریدی ها خاتمه بخشید.

به گزارش فوتبالی ، شش سال پیش در چنین روزی فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۱۸ برگزار شد. این بازی میان رئال مادرید و لیورپول بود. در آن زمان زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بود و هدایت لیورپول را هم یورگن کلوپ بر عهده داشت.

رئال مادرید در آن بازی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد. البته کریستیانو رونالدو در آن بازی گلزنی نکرد و کریم بنزما یک گل زد و گرت بیل هم دو گل برای تیم زیدان به ثمر رساندند. رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و آن قهرمانی سیزدهمین قهرمانی اروپایی مادریدی ها بود.

کریستیانو رونالدو پس از فینال لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۱۸ جام جهانی را در پیش داشت و پس از آن از رئال مادرید جدا شد و راهی یوونتوس شد.

رونالدو پس از رفتن از رئال مادرید دیگر هرگز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشد و به این ترتیب سال ۲۰۱۸ پنجمین و آخرین قهرمانی کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا بود.

1470



منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار