menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ خداحافظی امباپه با پاریسن ژرمن با بوسه زدن به جام

عکس؛ خداحافظی امباپه با پاریسن ژرمن با بوسه زدن به جام

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته دیدار فینال رقابت های جام حذفی میان پاری سن ژرمن و المپیک لیون برگزار شد و در نهایت در این بازی پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در این بازی در ترکیب پی اس جی حضور داشت اما گلی نزد و پاس گلی هم نداد. این بازی آخرین بازی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن بود. او تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و باید دید که به کدام تیم خواهد رفت. البته همه می دانیم که او قرار است راهی رئال مادرید شود و باید دید که چه زمانی این انتقال رسمی خواهد شد.



بازیکنان پی اس جی با کیلیان امباپه خداحافظی کردند و آن ها امباپه را روی دست هایشان به بالا پرتاب کردند. کیلیان امباپه هم به جام قهرمانی بوسه زد و به این ترتیب کار خود را در پاری سن ژرمن با فتح جام حذفی پایان داد.

ستاره فرانسوی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" آخرین بار " امباپه قبلا با انتشار یک ویدیو به طور کامل خداحافظی خود را از پاری سن ژرمن اعلام کرده بود.


1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار