menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پایان فصل یوونتوس با برد مقابل مونزا

پایان فصل یوونتوس با برد مقابل مونزا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با برد دو بر صفر مقابل مونزا به کارش در این فصل پایان داد.

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و مونزا از ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که بانوی پیر با 68 امتیاز در رده چهارم و مونزا با 45 امتیاز در جایگاه دوازهم قرار داشت. یوونتوس هفته قبل حکم اخراج مکس آلگری را امضا کرد و فعلاً پائولو مونترو روی نیمکت این تیم نشسته است. بیانکونری همچنین در 5 بازی گذشته خود در سری آ، 5 تساوی متوالی به دست آورده. 

این دیدار یوونتوس شروع بسیار بهتری نسبت به مهمان داشت و در دقیقه 26، فدریکو کیه زا موفق شد گل اول را وارد دروازه مونزا کند و دو دقیقه بعد از این گل، الکس ساندرو هم گلزنی کرد تا یووه در عرض 2 دقیقه، 2 گل بزند و نیمه اول را با پیروزی دو بر صفر به اتمام برساند. 

در نیمه دوم مونزا مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت های زیادی روی دروازه یووه خلق کرد، اما در پایان نتوانست به نتیجه برسد و این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود بیانکونری خاتمه یافت تا یووه فصل پرفراز و نشیبش را با برد به پایان برساند. 

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار