menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 دروازه‌بان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان کیست

دروازه‌بان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می گوید هنوز هیچ تصمیم درباره دروازه بان این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا نگرفته نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، حدود 2 هفته دیگر تیم های رئال مادرید و بروسیا دورتموند، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم ومبلی برگزار خواهند کرد. در ابتدای این فصل، کورتوا رباط صلیبی پاره کرد و تا ماه پیش مصدوم بود و حالا کم کم شرایط بازی پیدا کرده و در چند بازی گذشته لوس بلانکوس در لالیگا به میدان رفته و البته قرار است در بازی مقابل آلاوز نیز به جای لونین در درون دروازه قرار بگیرد. 

لونین در غیاب کورتوا عملکرد قابل قبولی از خودش ارائه داده و توانسته به فینال لیگ قهرمانان هم برسد. آنچلوتی درباره دروازه بان اول رئال در فینال گفت: "هدف ما این است که با کامل ترین ترکیب به فینال برسیم. بازیکنانی مثل کورتوا و میلیتائو به دقایق بازی بیشتری نیاز دارند. یک هفته قبل از فینال، ما تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. فعلاً در حال بررسی گزینه ها هستیم. کپا و لونین قرار است بازی کنند و کار آسانی نخواهد بود و باید درباره آن فکر کنیم. می دانم شما به چی فکر می کنید. لونین کمک زیادی به ما کرده و لایق بازی کردن در فینال است."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار