menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اعتراف توماس توخل به ناکام بودنش در بایرن مونیخ

اعتراف توماس توخل به ناکام بودنش در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - امروز توماس توخل برای آخرین بار به عنوان سرمربی وارد ورزشگاه آلیانز آرنا شد و بایرن مونیخ به مصاف وولفسبورگ رفت و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بایرن مونیخ در این فصل از رقابت ها هیچ جامی به دست نیاورد و این اتفاق برای اولین بار پس از فصل 2011/12 رخ داده است. توخل به عنوان یک سرمربی ناکام بایرن مونیخ را ترک می کند و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

توماس توخل پس از بازی مقابل وولفسبورگ، درباره عملکردش در بایرن مونیخ گفت:" هدف ما این بود که تا جایی که می شود جام ها را به دست بیاوریم اما موفق به انجام این کار نشدیم. تا اواسط فصل و ماه فوریه تنها دو امتیاز از بایرلورکوزن کمتر داشتیم. مصدومان زیادی داشتیم و امتیاز های زیادی را به همین خاطر از دست دادیم. شکست های پشت سر هم مقابل بایرلورکوزن و بوخوم هزینه سنگینی برای ما داشت. البته عملکرد ما مقابل آرسنال و رئال مادرید خوب بود. در هر صورت تمام این اتفاقات هم می گذرند و زندگی همین است. این که در یک تیم بزرگ مربیگری کردم یک مزیت برای من بود."

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار