menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کامبک زدن یاران مسی با گلزنی سوارز

کامبک زدن یاران مسی با گلزنی سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و مونترال ایمپکت به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی اینتر میامی در ابتدا دو گل دریافت کرد و سپس توانست سه گل به ثمر برساند و بازی را ببرد. در حقیقت شاگردان تاتا مارتینو در این بازی کامبک زدند و از شکست خوردن در مقابل مونترال ایمپکت فرار کردند.

در این بازی مونترال ایمپکت در دقایق 22 و 32 بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند و از اینتر میامی جلو بیفتد. در دقیقه 44 بود که روخاس گل اول را برای اینتر میامی به ثمر رساند و در دقیقه 45 لوییس سوارز موفق شد گل دوم را برای اینتر میامی بزند و بازی را دو بر دو مساوی کند.

در نیمه دوم تیم تاتا مارتینو به زمین آمده بود تا بازی را ببرد و در نهایت هم موفق شد این کار را انجام بدهد. در دقیقه 59 کرماچی موفق شد گل سوم را برای اینتر میامی به ثمر برساند و در نهایت تیم تاتا مارتینو موفق شد بازی را ببرد و صدر جدول را حفظ کند. هدف اصلی اینتر میامی قهرمانی در لیگ برتر آمریکا است.

تماشای خلاصه بازی

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار