menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 برد دشوار النصر در شب گلزنی رونالدو

برد دشوار النصر در شب گلزنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الاخدود به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، النصری ها که در این بازی میهمان بودند، بازی را طوفانی شروع کردند. در دقیقه 7 بازی مارسلو بروزوویچ گل اول را برای النصر به ثمر رساند و در دقیقه 15 این کریستیانو رونالدو بود که گل دوم را برای النصر زد.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و النصری ها در دقایق 60 و 70 دو گل از الاخدود خوردند. این گل ها موجب شد تا کریستیانو رونالدو عصبانی شود. در ادامه کار النصر دوباره کار را در دست گرفت و به دنبال زدن گل سوم بود.

در دقیقه پایانی بازی النصری ها موفق شدند توسط مارسلو بروزوویچ گل سوم را به ثمر برسانند و بازی را با نتیجه سه بر دو ببرند. فصل در حال تمام شدن است و رونالدو هم می خواهد تا انتهای فصل بهترین آماری را که می تواند از خودش بر جای بگذارد.

الهلال تقریبا قهرمان لیگ عربستان شده است و النصر هم در جایگاه دوم ثابت خواهد ماند. النصر هشت بازی اخیر خود در لیگ عربستان را با برد پشت سر گذاشته است.

تماشای گل کریستیانو رونالدو


1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار