menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 جواب آنچلوتی به گله‌های توخل از داوری

جواب آنچلوتی به گله‌های توخل از داوری

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید راجع به پیروزی دراماتیک تیمش مقابل بایرن مونیخ و همچنین شکایت توماس توخل از داور بازی، با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سانتیاگو برنابئو میزبان دیدار حساس بین تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ بود. در ابتدا اف سی هالیوود توسط آلفونسو دیویس به گل رسید، اما درخشش باورنکردنی خوسلو باعث شد تا لوس بلانکوس با حساب 2 بر یک به پیروزی برسد و یک کامبک فراموش نشدنی دیگر در برنابئو ثبت کند. در آخرین دقایق بازی، ماتیس دلیخت توانست گل مساوی را بزند، اما کمک داور زودتر از موعد پرچم زد و باعث شد تا داور وسط هم سوت بزند و گل بایرن گرفته نشود.

آنچلوتی در این باره گفت: "آن ها گله دارند و ما هم درباره گل ناچو گله داریم. کیمیش تمارض کرد."

"یک شب جادویی دیگر دوباره اتفاق افتاد. ما خیلی خوب بازی کردیم. بازی پیچیده ای بود. ما کنترل خوبی روی بازی داشتیم و خوشحالم که تمرکزمان را از دست ندادیم. باید از هواداران و باشگاه تشکر کنم. و همچنین بازیکنان، چون در این فصل سخت به موفقیت بزرگی رسیده اند. مصدومان زیادی داشتیم و همه درباره تیبو کورتوا و میلیتائو صحبت می کنند، اما ما هیچ وقت گله نکردیم و شخصیتمان را به  رخ کشیدیم و حالا در فینال هستیم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار