menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بازیکن رئال مادرید که پس از 9 ناکامی مقابل بایرن مونیخ بالاخره به پیروزی رسید

بازیکن رئال مادرید که پس از 9 ناکامی مقابل بایرن مونیخ بالاخره به پیروزی رسید

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام برای اولین بار در دوران حرفه ای خود موفق شد مقابل بایرن مونیخ به پیروزی برسد و این تیم را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، یک شب جادویی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم خورد و رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک بایرن مونیخ را شکست بدهد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. جود بلینگام حالا قرار است که اولین حضور خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و باید دید که در مقابل بروسیا دورتموند که تیم سابق خودش است چه عملکردی خواهد داشت.

بلینگام در دوران حرفه ای خود، پیش از بازی امشب 9 بار با بایرن مونیخ روبرو شده بود اما حتی یک بار هم نتوانسته بود این تیم را شکست بدهد. در حقیقت بلینگام 7 باخت مقابل بایرن مونیخ داشت و دو بار هم مقابل این تیم مساوی کرده بود. حالا جود بلینگام به همراه رئال مادرید موفق شد بایرن مونیخ را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و اولین برد دوران حرفه ای خود را مقابل باواریایی ها تجربه کند.

بلینگام در حال حاضر بیست سال سن دارد و یک بازیکن آینده دار به حساب می آید. البته او در بازی مقابل بایرن مونیخ نتوانست گلزنی کند و یا پاس گل بدهد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار