menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رسمی؛ ستاره سابق بارسلونا از تیم ملی کشورش بازنشسته شد

رسمی؛ ستاره سابق بارسلونا از تیم ملی کشورش بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ ستاره سابق بارسلونا و رم اعلام کرد که از تیم ملی بوسنی و هرزگوین بازنشسته شده است.

به گزارش فوتبالی، پیانیچ در حال حاضر از سطح اول فوتبال اروپا دور شده است و در باشگاه شارجه در لیگ امارات توپ می زند و حالا با پیامی احساسی اعلام کرده است که از تیم ملی بوسنی و هرزگوین بازنشسته شده است. 

این بازیکن در پیام خود نوشته شده است:" پس از شانزده سال حضور در تیم ملی بوسنی و هرزگوین، برای من زمانش رسیده بود تا بگویم که دیگر تمام شده است. این بدون تردید یکی از دشوارترین تصمیم هایی بود که باید می گرفتم. 115 بازی انجام دادم و حس نشاط فوق العاده ای داشتم. همه چیز، رویایی بود که از بچگی داشتم و به حقیقت تبدیل شد. همیشه با عشق و افتخار، پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کردم و برای مردم و هوادارانش در کل دنیا بازی کردم. از همه مربیانم و همه اعضای کادر پزشکی که در این مسیر از ما حمایت کردند و از هوادارانی تشکر می کنم که به من باور داشتند و به من کمک کردند تا رویای پوشیدن پیراهن کشوری که عاشقش هستم، برایم محقق شود.بیش از هر چیزی از والدینم و کل خانواده ام تشکر می کنم چون آنها به من نیرو دادند. در هر باشگاهی که بازی کردم، به بوسنیایی بودنم افتخار کردم و همیشه سعی کردم که الگویی برای همه مردم بوسنی باشم."

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار