menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 طعنه ستاره رم به مورینیو

طعنه ستاره رم به مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - لئاندرو پارادس هافبک آ اس رم معتقد است که دنیله ده روسی باعث بهبود و پیشرفت رم شده و سبک او بیشتر به این باشگاه می خورد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اخراج مورینیو، دنیله ده روسی اسطوره رم هدایت این باشگاه را برعهده گرفت و واقعاً به یک باشگاه قدرتمند تبدیل شده اند. آن ها در 14 بازی گذشته خود در سری آ، 9 پیروزی به دست آورده اند و حالا شانس خوبی برای رسیدن به پلی آف لیگ قهرمانان اروپا دارند. 

به نقل از سایت گل، رم همچنین در لیگ اروپا نیز درخشان ظاهر شده و بعد از غلبه بر تیم های فاینورد، برایتون و میلان، حالا در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایر لوکوزن قهرمان بوندس لیگا برود. لئاندرو پارادس در کنفرانس خبری پیش از بازی در تمجید از ده روسی گفت: "او را شور و اشتیاق را به تیم بازگرداند. به نظرم سبک و استایل او بیشتر به باشگاه رم می خورد و باعث پیشرفت ما شده است. من یک زمان هم بازی ده روسی بودم و در آن لحظه هم، او نقش سرمربی را برای من بازی می کرد. من همیشه به او نزدیک بوده ام و دنیل رفتار خیلی خوبی با من داشت. خوشحال هستم که الان او سرمربی رم است. امیدوارم بتوانم به کار کردن با او ادامه دهم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار