menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پست اینستاگرامی رونالدو پس از برد خفیف مقابل الخلیج

پست اینستاگرامی رونالدو پس از برد خفیف مقابل الخلیج

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الخلیج به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، النصری ها در این بازی با تک گل آیمریک لاپورت به پیروزی رسیدند و یک برد خفیف داشتند و کریس رونالدو موفق به گلزنی در این دیدار نشد. البته النصر عربستان در حال حاضر جایگاه محکمی در رده لیگ حرفه ای عربستان سعودی دارد و از سوی دیگر الهلال عربستان با یک بازی کمتر از النصر، 9 امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بعید است که النصر بتواند خودش را برساند و باید الهلال را قهرمان این فصل لیگ عربستان دانست.

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی النصر مقابل الخلیج با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" از برد خوشحالم، بیایید ادامه دهیم."

کریستیانو رونالدو کمتر از دو ماه دیگر بازی های یورو 2024 را پیش رو دارد و خودش را برای آن بازی ها آماده می کند و باید دید که عملکردش در این تورنمنت به چه شکل خواهد بود.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار