menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 حمله تند بازیکن سابق چلسی به آنتونی به خاطر خوشحالی مقابل کاونتری

حمله تند بازیکن سابق چلسی به آنتونی به خاطر خوشحالی مقابل کاونتری

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس به سختی توانست کاونتری سیتی را شکست بدهد و راهی فینال شود.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup، منچستر یونایتد و کاونتری سیتی به مصاف هم رفتند. در این بازی ابتدا منچستر یونایتد با سه گل پیش افتاد اما در ادامه بازی کاونتری سیتی موفق شد سه گل بزند و بازی سه بر سه مساوی شد و به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی منچستر یونایتد موفق شد کاونتری سیتی را شکست بدهد و به فینال برسد.

آنتونی پس از این که تیمش در ضربات پنالتی برنده شد، رو به بازیکنان کاونتری سیتی خوشحالی کرد و برای آن ها کری خواند. حالا خالد بولحروز بازیکن سابق دنیای فوتبال که سابقه حضور در چلسی و تیم ملی هلند را دارد حمله تندی به آنتونی کرد و گفت:" کاری که آنتونی انجام داد به شدت رقت انگیز است. شما با قیمت 100 میلیون یورو خریداری شده اید و در تمامی بازی ها در شلوار خود خرابکاری می کنید. هیچ گلی نزده اید و فقط یک پاس گل در این فصل داده اید. اگر من هم‌تیمی او بودم به او می گفتم که از این کار خود خجالت بکشد."

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار