menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیش بینی آرسن ونگر از تقابل بایرن مونیخ و آرسنال

پیش بینی آرسن ونگر از تقابل بایرن مونیخ و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فرانسوی و‌ موفق آرسنال در مورد دیدار برگشت آرسنال و بایرن مونیخ پیش بینی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، آرسن ونگر مربی دوست داشتنی و موفق آرسنال که اکنون به عنوان یک کارشناس فوتبال و مدیر توسعه این رشته ورزشی فعالیت می کند در مورد تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال به گفتگو پرداخت. سرمربی پیشین آرسنال در این مورد گفت : "به نظر من شانس دو تیم برای صعود ۵۰-۵۰ است. بایرن مونیخ اخیراً در بوندس‌لیگا در خانه خود آسیب‌ پذیر بوده است و آنها در یک بازی بسیار مهم به دورتموند باختند و به همین خاطر بخت صد درصدی پیروزی برای آنها در بازی امشب را متصور نخواهم بود."

آرسن ونگر در ادامه گفتگوی خود افزود: "با این حال هنوز فکر می‌کنم که آرسنال ممکن است در مقابل بایرن مونیخ متزلزل ظاهر شود و علی رغم اینکه بایرن مونیخ قهرمانی بوندسلیگا را از دست داده با اطمینان نمی‌توان از پیروزی تیم انگلیسی صحبت کرد. بایرن مونیخ تیم بسیار باتجربه ای است و توماس توخل هم سابقه قهرمانی در این رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با چلسی را دارد و بنابراین باید به این تیم آلمانی شانس صعود در خانه را داد."

نتایج سه بازی آخر آرسنال و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با مربیگری آرسن ونگر اصلا برای تیم انگلیسی جذاب نبوده و به شکل زیر با سه شکست همراه بوده است:

۱)  آرسنال 1-5 بایرن مونیخ
۲)  بایرن مونیخ 5-1 آرسنال
۳)  بایرن مونیخ 5-1 آرسنال

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار