menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مارکوس تورام به رکورد اتوئو‌ در پیراهن اینتر رسید

مارکوس تورام به رکورد اتوئو‌ در پیراهن اینتر رسید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم فرانسوی باشگاه اینتر به یک رکورد جدید در پیراهن نراتزوری رسید.

به گزارش فوتبالی، مارکوس تورام با گلزنی مقابل کالیاری در رقابت های سری آ ایتالیا موفق به ثبت ۱۱ گل و ۷ پاس گل در پیراهن آبی و مشکی رنگ شاگردان سیمونه اینزاگی شد و حالا اولین بازیکن اینتر پس از ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی سابق این تیم با ۱۲ گل و ۶ پاس گل است که در اولین فصل حضور خود در رقابت های سری آ بیش از ۱۰ گل و بیش از ۵ پاس گل داده است.

پیش از این مارکوس تورام موفق شده بود در ۲۴ بازی این فصل سری آ ۱۰ گل به ثمر برساند و به این ترتیب او پس از یوری ژورکائف در فصل ۱۹۹۶/۱۹۹۷ به دومین بازیکن فرانسوی تاریخ باشگاه اینتر تبدیل شد که تعداد گل های او ۲ رقمی شد.‌ البته او به یک رکورد دیگر و جالب توجه در این فصل سری آ نیز رسیده بود. مارکوس تورام به دومین فرانسوی تاریخ اینتر تبدیل شد که در دربی شهر میلان گل به ثمر رسانده و به این ترتیب او به رکورد یوری ژورکائف در فصل ۱۹۹۶/۱۹۹۷ که دو گل به میلان زده بود، رسید.

به نظر می رسد مهاجم سابق تیم بورسیا مونشن گلادباخ آلمان و فرزند لیلیان تورام مدافع افسانه ای فوتبال فرانسه دوران درخشانی را مانند پدر خود در رقابت های سری آ پیش رو خواهد داشت.

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار