menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سه بازیکن بارسلونا که خطر محروم شدن از ال کلاسیکو را دارند

سه بازیکن بارسلونا که خطر محروم شدن از ال کلاسیکو را دارند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا فرداشب (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در هفته سی و یکم از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف کادیز می رود و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی ، بارسا پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن اکنون روحیه خوبی دارد و می خواهد در لالیگا هم در این بازی به پیروزی برسد. بارسلونا در هفته بعدی رقابت های لالیگا یعنی هفته سی و دوم باید به مصاف رئال مادرید برود.

بازی فرداشب بارسلونا در ورزشگاه خانگی آبی و اناری ها برگزار می شود اما در ال کلاسیکو بارسلونا میهمان خواهد بود و کار دشوار تری دارد.

سه بازیکن بارسلونا در حال حاضر چهار کارته هستند و اگر کارت زرد بعدی را بگیرند، یک بازی محروم می شوند. آندریاس کریستنسن، اوریول رومئو و ایلکای گوندوغان بازیکنانی هستند که اگر مقابل کادیز کارت زرد دریافت کنند، نمی توانند مقابل رئال مادرید به میدان بروند و به این ترتیب ال کلاسیکو را از دست خواهند داد.

باید دید که برنامه ژاوی هرناندز مقابل کادیز به چه شکل خواهد بود و این سرمربی اسپانیایی به این بازیکن ها میدان می دهد یا خیر. کریستنسن و گوندوغان از بازیکنان کلیدی بارسا هستند و ممکن است ژاوی به این بازیکن ها مقابل کادیز استراحت بدهد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار