menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 انریکه پیش از بازی حساس مقابل بارسلونا به ژاوی پیام داده است

انریکه پیش از بازی حساس مقابل بارسلونا به ژاوی پیام داده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - چهارشنبه بیست و دوم فروردین ماه قرار است که بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و کدام تیم نتیجه مطلوب خود را به دست می آورد.

به گزارش فوتبالی ، لوییز انریکه سرمربی پی اس جی صحبت هایی درباره این بازی انجام داده است. انریکه در فصل 2014/15 به همراه بارسلونا فاتح سه گانه شد اما اکنون او به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا با بارسا روبرو خواهد شد. انریکه درباره رویارویی با بارسلونا گفت:" برای من دیدار با بارسلونا خاص است. اما من تمایل زیادی به کسب عناوین در اینجا دارم، تلاش من برای کسب عناوین در باشگاهی است که امروز در آن هستم و این باشگاه به من اعتماد دارد. من می خواهم به هواداران پاریسن ژرمن شادی را هدیه بدهم."

انریکه درباره این که آیا به ژاوی پیام داده است یا خیر، گفت:" من به او پیام دادم، اما در مورد آن به شما نمی گویم."

ژاوی هرناندز در فصل 2014/15 در بارسلونا، بازیکن تیم لوییز انریکه بود و در پایان آن فصل از جمع آبی و اناری ها خداحافظی کرد.

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار