menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تساوی خانگی پاریسی ها برابر قعرنشین جدول لیگ فرانسه

تساوی خانگی پاریسی ها برابر قعرنشین جدول لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۸ رقابت های لیگ ۱ فرانسه با تساوی خانگی برای پاری سن ژرمن برابر کلرمونت فوت پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاری سن ژرمن تیم صدرنشین جدول رقابت های لیگ ۱ فرانسه در هفته ۲۸ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی پارک دو پرنس به مصاف تیم کلرمونت فوت رفت و یک تساوی را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول اینتر مهمان بود که برخلاف تصور در دقیقه ۳۲ توسط کیتا به گل اول خود رسید و همین یک گل برتری برای کلرمونت فوت تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان لوئیس انریکه با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از تیم مهمان ببازند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم میزبان در شهر پاریس بود و هافبک های خلاق پاری سن ژرمن بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۸۳ فشار پاریسی ها جواب داد و این بار هم گونسالو راموس بود که گل تساوی تیم خود را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۱-۱ مساوی به پایان برسد.

با تساوی پاری سن ژرمن این تیم با ۶۳ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول لیگ ۱ فرانسه باقی ماند و کلرمونت فوت هم با ۱۸ امتیاز قعرنشین جدول لیگ فرانسه لقب گرفت.

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار