menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 صحبت‌های تن هاگ پس از شکست در دربی منچستر

صحبت‌های تن هاگ پس از شکست در دربی منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد اصرار دارد که نقشه هایش برای بازی با منچسترسیتی به خوبی پیش رفت!

پایگاه خبری فوتبالی، امروز (یک شنبه) تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد از چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند. در ابتدا، شیاطین سرخ با گل مارکوس رشفورد پیش افتادند، اما در ادامه دو گل از فودن و یک گل از ارلینگ هالند باعث شد تا سیتیزن ها با نتیجه سه بر یک برنده از زمین بیرون بیایند. 

حالا تن هاگ پس از سوت پایان بازی گفت: "ما 2 بازیکن در زمین داشتیم که 100% آماده نبودند. جانی اوانز و مارکوس رشفورد، آن ها از هیچ تلاشی دریغ نکردند و مثل دیگر اعضای تیم جنگیدند. البته ما از نتیجه ناراضی هستیم. اما بازیکنانم همه کار کردند و از عملکرد آن ها بسیار راضی هستم. اگر در روز دیگری اینطوری بازی می کردیم، احتمالاً برنده می شدیم. رشفورد چند موقعیت خوب گلزنی داشت تا فاصله را بیشتر کند و آلخاندرو گارناچو، قدر فرصت هایش را ندانست. به نظرم، نقشه ما خوب جواب داد، اما در نهایت باید به منچسترسیتی و گواردیولا تبریک بگویم، چون با شایستگی به پیروزی رسیدند و نشان می دهد که چه قدر باثبات هستند."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار