menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 آینده مبهم وینگ‌بک رئال مادرید

آینده مبهم وینگ‌بک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز هافبک مدافع اسپانیایی رئال مادرید اذعان کرد که از آینده اش در این باشگاه بی خبر است و فعلاً به آن فکر نمی کند.

به گزارش فوتبالی، لوکاس وازکز یکی از بازیکنان باتجربه و به اصطلاح آچار فرانسه رئال مادرید به شمار می رود. او می تواند در پست های وینگر و دفاع کناری برای آنچلوتی بازی کند و در این فصل نیز چند بار به داد لوس بلانکوس رسیده است. با این حال، قرارداد وازکز در تابستان آینده به پایان می رسد و هنوز هیچ خبری مبنی بر تمدید قرارداد او شنیده نمی شود. 

خود لوکاس وازکز در این باره گفت: "قراردادم؟ خیلی به آن فکر نمی کنم. می خواهم از لحظات لذت ببرم و بازی های متوالی بیشتری را بازی کنم. می خواهم به تیم کمک کنم و هر کاری که از دستم بربیاید، انجام می دهم. در حال حاضر، فقط به این فکر می کنم که چگونه می توانم به کارلتو و رئال مادرید کمک کنم. سطح کیفی اسکواد تیم واقعاً خارق العاده و تحسین برانگیز است. ما هیچ وقت پایین تر از سطح انتظار مردم و رسانه ها ظاهر نشده ایم و با وجود مصدومان پرتعداد، با قدرت به کارمان ادامه می دهیم. ما دنبال فتح جام در این فصل هستیم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار