menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نظر گواردیولا درباره رقابت قهرمانی حساس در لیگ برتر

نظر گواردیولا درباره رقابت قهرمانی حساس در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول و آرسنال تبدیل به تیم هایی تقریباً شکست ناپذیر شده اند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر، کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس بسیار داغ و حساس دنبال می شود. لیورپول با 60 امتیاز در صدر جدول، سیتی با 59 امتیاز در رده دوم و آرسنال با 58 امتیاز در رده سوم قرار دارد و به نظر می رسد گواردیولا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، کار بسیار سختی در پیش دارد.

به نقل از سایت گل، گواردیولا در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "فقط نگاهی به بازی کردن رقبیان ما بیاندازید. آرسنال و لیورپول در هر بازی 3، 4، 5 یا حتی 6 گل به ثمر می رسانند که به معنای توقف ناپذیری آن هاست. حتی استون ویلا نیز بسیار پویا و زیبا بازی می کند."

در ماه فوریه، آرسنال موفق شده وستهم را با 6 گل، برنلی را با 5 گل، نیوکاسل را با 4 گل و لیورپول را با 3 گل شکست دهد. لیورپول نیز با 3 گل برنتفورد را شکست داد و به تیم های برنتفورد و لوتون 4 گل زد. 

12 هفته تا پایان فصل باقی مانده است و قرمزهای مرسی ساید در دیدار بعدی خود باید به مصاف ناتینگهام فارست بروند، سیتیزن ها در دربی شهر منچستر با یونایتد دیدار خواهند کرد و آرسنال نیز پذیرای شفیلد یونایتد خواهد بود.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار