menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 حمایت ستاره سابق بایرن مونیخ از نشستن سرمربی آلمانی روی نیمکت بارسلونا

حمایت ستاره سابق بایرن مونیخ از نشستن سرمربی آلمانی روی نیمکت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - خاوی مارتینز مدافع اسپانیایی سابق بایرن مونیخ معتقد است که هانسی فلیک کاملاً مناسب نشستن روی نیمکت بارسلوناست. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اعلام استعفای ژاوی و رسمی شدن خروج او در پایان فصل، حالا بارسلونا به دنبال جذب یک سرمربی کارآمد است. در هفته گذشته اسامی زیادی از جمله میکل آرتتا، هانسی فلیک و حتی یورگن کلوپ توسط رسانه ها شنیده می شد و حالا گفته می شود که هانسی فلیک بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت کاتالان ها دارد. 

ملی پوش اسپانیایی سابق باواریایی ها گفت: "راه و روش بازی فلیک مثل بارسلوناست. او دستورات واضحی در زمین دارد. او وقتی به شما نگاه می کند، می گوید که چه انتظاراتی دارد. او آرام است و برای عصبانی کردن او، باید واقعا همه چیز را بهم بریزید. جلسات تمرینی فلیک بسیار فشرده و سخت است، اما همیشه با توپ کار می کند. در آلمان، ما همگی در نوبت تمرینی عصر با یک مربی بدنساز تمرین می کردیم و اینجا بود که همه بازیکنان تغییر می کردند. فرهنگ متفاوتی است. من سابقه بازی با سبک و استایل پپ گواردیولا را دارم و فلیک نیز اینطوری بازی می کند. او دوست دارد که از عقب بازیسازی کند و مدافعان را در جریان بازی قرار دهد."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار