menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ خوشحالی بازیکن 18 ساله منچستریونایتد پس از گلزنی در دقیقه 96

عکس؛ خوشحالی بازیکن 18 ساله منچستریونایتد پس از گلزنی در دقیقه 96

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و ولورهمپتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، گل چهارم منچستر یونایتد را در این بازی کوبی مینو به ثمر رساند. او این گل را در دقیقه 96 بازی وارد دروازه ولورهمپتون کرد و به نوعی گل پیروزی بخش تیم اریک تن هاگ را به ثمر رساند. خوشحالی این بازیکن پس از گلزنی مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت و وایرال شد. در حقیقت او اولین گل خود را در رقابت های لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند اما خوشحالی او بسیار آرام بود و شبیه به خوشحالی های قدیمی کریستیانو رونالدو بود.

این بازیکن 18 ساله که یک هافبک است، محصول آکادمی منچستر یونایتد به حساب می آید و یک بازیکن آینده دار در فوتبال انگلیس است و اکنون اولین گل خود را در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است و با توجه به این که گلش در دقیقه 96 بود و باعث شد تا منچستر یونایتد برنده بازی شود، آن طور که باید و شاید پر هیجان خوشحالی نکرد و همین قضیه باعث وایرال شدن خوشحالی کوبی مینو شد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار