menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 واکنش سروش رفیعی به انتقادها از او در ماجرای اوسمار؛ گر پرده برافتد

واکنش سروش رفیعی به انتقادها از او در ماجرای اوسمار؛ گر پرده برافتد!

پایگاه خبری فوتبالی- چند بازیکن پرسپولیس در مظان اتهام برای کمک به سرمربی‌گری دستیار برزیلی هستند. یکی از این بازیکنان شماره 7 محبوب قرمزهاست که این روزها سیبل انتقادات زیادی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بعد از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس مساله‌ای که بیش از نام این مربی و عملکرد و کارنامه او سروصدا کرد بحث بازیکن‌سالاری بود.

 اخبار و شایعاتی که از تیم منتشر می‌شد به علاوه استوری‌هایی که بیرانوند و چند بازیکن دیگر در حمایت از دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی منتشر کرده بودند همه و همه نشان از موج جدید بازیکن سالاری در تیم پرسپولیس داشت. 

پیش از انتخاب اوسمار از او حمایت کرده بود و سروش رفیعی هم بعد از انتخاب او با انتشار عکسی حمایت خود را اعلام کرده بود. به همین دلیل بیشتر هواداران حضور دستیار یحیی به جای هر مربی نامدار و کارنامه‌دار دیگر را حاصل تلاش باند این دو بازیکن می‌دانستند. سیل انتقادات و حواشی پیرامون آن‌‎ها باعث شد تا شماره 7 محبوب قرمزها بالاخره به این اخبار واکنش نشان دهد. او با انتشار یک استوری در اینستاگرام شایعات دخالت خودش و بیرانوند را در انتخاب مربی تکذیب کرد. او البته با گفتن این که نمی‌خواد با حرف زدن تیم را به هم بریزد پای عده‌ای دیگر را هم به میان کشید و به آنها هشدار داد که گر پرده بیفتد نه تو مانی و نه من!

4326

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار