menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش اسطوره آلمانی به برنده شدن مسی در مراسم بهترین های فیفا

واکنش اسطوره آلمانی به برنده شدن مسی در مراسم بهترین های فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا اصلا به مذاق لوتار ماتئوس، اسطوره آلمانی خوش نیامده و او معتقد است که ستاره آرژانتینی اصلاً شایسته کسب این عنوان نبود.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان، لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ می شناسند و این فوق ستاره شب گذشته توانست جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را تصاحب کند و آن را به خاطر قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 دریافت کرد. اگرچه خیلی از مردم معتقد بودند که این جایزه، حق مسلم ارلینگ هالند است، چون این ستاره نروژی موفق به کسب 3 گانه با منچسترسیتی شد و توانست 52 گل به ثمر برساند. 

به نقل از سایت گل، لوتار ماتئوس در مصاحبه ای با اسکای آلمان گفت: "مسی نمی توانست این بار برنده جایزه شود. فکر می کنم او بهترین بازیکن 20 سال اخیر باشد، اما اخیراً در پاریس و میامی بوده و نتوانسته به جام بزرگی دست پیدا کند. اگر شما به افتخارات بزرگ نگاه کنید، نمی توانید چشمتان را به روی موفقیت های سیتی و هالند ببندید. این جایزه حق هالند بود. چون او بهترین و مهم ترین بازیکن منچسترسیتی بود و آن ها توانست به عناوین بزرگی دست پیدا کنند."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار