menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 وینیسیوس قبل از هت‌تریک مقابل بارسلونا چه میوه‌ای می‌خورد

وینیسیوس قبل از هت‌تریک مقابل بارسلونا چه میوه‌ای می‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا موفق شد با نتیجه چهار بر یک بارسلونا را شکست بدهد و جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی وینیسیوس جونیور عملکرد فوق العاده ای داشت و نگاه ها را به خود خیره کرد. این ستاره برزیلی موفق شد سه گل مقابل بارسلونا به ثمر برساند و هت تریک کند. وینی جونیور در یک نیمه به بارسا سه گل زد او هر سه گل خود به آبی و اناری پوشان را در نیمه اول به ثمر رساند.

در تصاویری که از وینیسیوس جونیور پیش از شروع بازی رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا منتشر شده است، می بینیم که ستاره برزیلی رئال مادرید در حال خوردن تکه های آناناس است. در واقع وینسیوس جونیور در رختکن رئال مادرید و پیش از این که فینال سوپرکاپ اسپانیا شروع شود، آناناس خورده بود.

در حال حاضر وینیسیوس جونیور به همراه رودریگو گوئس، خط حمله جوان و تمام برزیلی رئال مادرید را تشکیل می دهند. جود بلینگام هم که از دورتموند به رئال مادرید آمده است، پشت سر آن ها به خوبی ایفای نقش می کند و در رئال مادرید تبدیل به یک ستاره بی نظیر شده است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار