menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رویارویی بارسلونا و رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا

رویارویی بارسلونا و رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپر کاپ اسپانیا، بارسلونا و اوساسونا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید هم در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا موفق شده بود اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و اکنون در فینال این فصل از رقابت های سوپرکاپ اسپانیا، شاهد تقابل رئال مادرید و بارسلونا یا همان ال کلاسیکو خواهیم بود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم به قهرمانی می رسد.

در بازی بارسلونا مقابل اوساسونا، لامینه یامال و رابرت لواندوفسکی گل های بارسلونا را به ثمر رساندند. رابرت لواندوفسکی در دقیقه 59 روی پاس ایلکای گوندوغان بود که توانست دروازه اوساسونا را باز کند و از سوی دیگر لامینه یامال هم در دقیقه 93 بازی بود که توانست دروازه اوساسونا را باز کند و به این ترتیب آبی و اناری پوشان با پیروزی مقابل اوساسونا حریف رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا شدند و باید دید که تیم ژاوی هرناندز در فینال چه عملکردی خواهد داشت. ژاوی اگر قهرمان سوپرکاپ شود از بحران های اخیر به خوبی فرار کرده است.

تماشای خلاصه بازی

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار