menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ پیراهن‌کشی عجیب بازیکن ساندرلند از مهاجم نیوکاسل

عکس؛ پیراهن‌کشی عجیب بازیکن ساندرلند از مهاجم نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - در دور سوم از رقابت های جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup، ساندرلند و نیوکاسل یونایتد به مصاف هم رفته اند و این بازی با برتری دو بر صفر نیوکاسل یونایتد در جریان است.

به گزارش فوتبالی ، نیوکاسل کار چندان سختی برای بردن ساندرلند نداشته است و این تیم راهی مرحله بعدی رقابت های جام حذفی انگلیس می شود. اما در این بازی یک اتفاق جالب و عجیب رخ داد.

روی یک صحنه، دنور هیوم بازیکن تیم ساندرلند اقدام به گرفتن و کشیدن پیراهن مهاجم نیوکاسل یونایتد کرد. در این صحنه پیراهن آنتونی گوردون تا مرز پاره شدن کامل و در آمدن از تنش رفت. گوردون مهاجم نیوکاسل یونایتد پس از این که دنور هیوم پیراهن او را به این شکل کشید، به سمت او برگشت و گفت:" پیراهنم را بعد از بازی به تو می دهم. نگران نباش "

در حقیقت آنتونی گوردون از این حرکت بازیکن ساندرلند عصبانی شده بود و به این شکل به او کنایه زد که دنور هیوم به دنبال پیراهن او بوده است. این اتفاق در دقیقه 39 بازی رقم خورد و بازیکن ساندرلند به خاطر گرفتن و کشیدن پیراهن آنتونی گوردون یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد.

آنتونی گوردون یک مهاجم 22 ساله است و از بازیکنان آینده دار انگلیس به حساب می آید.

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار