نادر فتحاللهی سرپرست تیم فوتبال مسرفسنجان درباره ادامه همکاری مس با الهامی اظهار داشت: ما در حال حاضر با الهامی قرارداد داریم و او تا پایان بازی با پرسپولیس سرمربی خواهد بود و روی نیمکت تیم ما حضور دارد. بعد از این بازی مدیران باشگاه تصمیم میگیرند که او در نیم فصل دوم روی نیمکت باشد یا خیر.
وی درباره اسامی منتشر شده به عنوان گزینههای احتمالی جانشینی الهامی نیز گفت: تاکنون با هیچ مربی وارد مذاکره نشدهایم و اسامی که منتشر میشود هم کذب است. با ساکت الهامی قرارداد داریم و تا زمانی که با این مربی قرارداد داریم، از او هم حمایت میکنیم.
تیم فوتبال مس رفسنجان دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه خانگی این تیم از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.
7474