menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تمجید ستاره انگلیسی از کاپیتان جدید منچسترسیتی

تمجید ستاره انگلیسی از کاپیتان جدید منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن ستاره منچسترسیتی به تمجید از کایل واکر کاپیتان این فصل سیتیزن ها پرداخت و اذعان کرد که او تاثیر زیادی روی این تیم در داخل و خارج از زمین می گذارد. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ایلکای گوندوغان بعد از 7 سال از انگلیس رفت و به بارسلونا پیوست و بعد از آن، کایل واکر بازوبند کاپیتانی منچسترسیتی را به بازو بسته است. 

فودن در مصاحبه ای با منچسترایونینگ نیوز در این باره گفت: "در زمان هایی که اوضاع تیم خیلی خوب پیش نمی رود، ما بازیکنان به صورت گروهی یک جلسه کوچک در رختکن برگزار می کنیم و در این زمان است که کایل واکر واقعاً شخصیت کاپیتانی خودش را نشان داد. او فوق العاده است و همیشه نصیحت های خوبی به ما می دهد. کایل سال هاست که در این باشگاه حضور دارد و در تک تک بازی های بزرگ بازی کرده و توانسته به افتخارات فراوانی دست پیدا کرد. او در نقش کاپیتانی واقعا بی نظیر است و به خوبی می تواند بازیکنان را گردهم بیاورد. البته در سیتی، همه بازیکنان یک دیگر را به سمت جلو می رانند. ما در این فصل اهداف زیادی داریم و تاکنون توانستیم 2 جام مهم کسب کنیم و همچنین می خواهیم افتخارات فصل قبل را دوباره تکرار کنیم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار