menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیام راموس به مدافع رئال مادرید که فصل را از دست داده

پیام راموس به مدافع رئال مادرید که فصل را از دست داده

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس مدافع اسپانیایی سویا و سابق رئال مادرید از طریق اینستاگرام برای داوید آلابا مدافع اتریشی آرزوی موفقیت و ریکاوری کرد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار تیم های رئال مادرید و ویارئال در روز شنبه، یک اتفاق تلخ و ناگوار دیگری برای کارلو آنچلوتی و هواداران لوس بلانکوس رخ داد و آن هم پارگی رباط صلیبی داوید آلابا بود و حالا این ستاره سابق بایرن مونیخ به مدت شش ماه از میادین به دور خواهد بود و ادامه فصل را از دست خواهد داد. تاکنون هم تیمی هایش در شبکه های مجازی برایش آرزوی سلامتی کرده اند و به او دلداری داده اند. 

به نقل از سایت گل، حالا راموس، اسطوره رئال مادرید و مدافع حال حاضر سویا در اینستاگرام نوشت: "موفق باشی، داوید. مطمئن هستم تو با قدرت بیشتری به زمین مسابقه باز خواهی گشت دوست من."

آلابا قرار است به زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد و دوران ریکاوری اش را آغاز کند.

آلابا در سال 2021 جانشین راموس در رئال مادرید شد و در آن تابستان، راموس تصمیم به ترک پایتخت اسپانیا و پیوستن به پی اس جی گرفت. راموس بعد از سپری کردن 2 سال در پی اس جی، در این فصل به باشگاه دوران کودکی اش بازگشت و حالا پیراهن سویا را برتن می کند. 

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار