menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 طعنه سنگین ژوزه مورینیو به تاتنهام

طعنه سنگین ژوزه مورینیو به تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو هنوز از اخراج شدنش از باشگاه تاتنهام کمی ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو به مدت 17 ماه سرمربی تاتنهام بود و در طول آن مدت تنها توانست یک بار به فینال کارابائو کاپ راه پیدا کند. تیم لندنی قرار بود در فینال جام حذفی با منچسترسیتی دیدار کند، اما تنها 2 روز قبل از فینال، دنیل لوی تصمیم به اخراج سرمربی پرتغالی گرفت و به جای او، رایان میسون را به صورت موقت مربی تاتنهام کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که تاتنهام از سال 2008 جامی نبرده بود و در آن فینال نیز به منچسترسیتی باخت. 

مورینیو در مصاحبه ای جان اوبی میکل، شاگرد سابقش در چلسی گفت: "مسخره ترین اتفاق ممکن رخ داد. یک باشگاه بدون جام، دو روز قبل از فینال مرا اخراج کرد. تاتنهام پنجاه سال است که چیزی نبرده و یادم نمی آید جامی برده باشد و به هر حال، دو روز قبل از فینال تصمیم به اخراج من گرفتند که واقعاً خنده دار بود. من با چلسی 3 بار به ومبلی رفتم و هر 3 بار را بردم و با منچستریونایتد نیز 3 بار به ومبلی رفته بودم که موفق شدم 2 بار ببرم، پس رکورد من خوب بود. من به جو ورزشگاه مسلط بودم و تجربه کافی داشتم. حتی توانسته بودم با تاتنهام، منچسترسیتی را در ورزشگاه خودمان شکست دهم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار