menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 تراکتور 2 - پیکان صفر  مهدی عبدی، ناجی تراکتور ده نفره  پیکان در جاده تبریز چپ کرد

تراکتور 2 - پیکان صفر| مهدی عبدی، ناجی تراکتور ده نفره/ پیکان در جاده تبریز چپ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم تراکتور و پیکان با برتری 2 بر صفر سرخپوشان تبریز به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، باشگاه تراکتور از ساعت 15:00 امروز در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز از تیم پیکان میزبانی کرد.

در نیمه نخست این بازی گلی به ثمر نرسید و بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در دقیقه 49 این دیدار، صفا هادی، بازیکن تراکتور کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا شاگردان پاکو خمز 10 نفره به بازی ادامه دهند.

اما با وجود 10 نفره بودن، این تیم تراکتور بود که توانست دروازه پیکان را باز کند و مهدی عبدی که دقیقه 67 به جای گوستاوو به میدان آمده بود، تنها 4 دقیقه پس از حضورش در زمین دروازه حریف را باز کرد تا تراکتور را یک بر صفر جلو بیندازد و به تعویض طلایی خمز بدل شود.

اما این پایان ماجرا نبود و پیش از اینکه بازی به پایان برسد، مهدی عبدی بار دیگر زهر خود را ریخت و در دقیقه 90 موفق شد برای دومین بار برای تیمش گلزنی کند.

بدین ترتیب تراکتور با دبل عبدی پیکان را شکست داد و از این بازی خانگی سربلند بیرون آمد.

هفته سیزدهم لیگ برتر 

تراکتور - پیکان 

دوشنبه 27 آذر ساعت 15


ترکیب تراکتور

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی (85- میلاد کر)، سعید کریم‌آذر (67 - محمد نادری)، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (85- آقاجانپور)، گوستاوو واگنین (67 - مهدی عبدی) و امیرحسین حسین‌زاده (62 - مهدی هاشم‌نژاد)

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب پیکان

محمد ناصری، منصور باقری، ایمان اکبری، امیرحسین صدقی، محمدجواد آزاده، غلامرضا ثابت‌ ایمانی، امیر شهیم، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر، حامد پاکدل، سامان‌ نریمان‌جهان

سرمربی: رضا عنایتی

شرح گل

تراکتور 1 - پیکان 0 (مهدی عبدی؛ دقیقه 71): ارسال ریکاردو آلوز در دهانه دروازه به مهدی عبدی رسید و او به راحتی دروازه خالی را گشود.

گل اول تراکتور به پیکان

تراکتور 2 - پیکان 0 (مهدی عبدی؛ دقیقه 90): روی اشتباه مدافع پیکان، مهدی عبدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با دریبل دروازه‌بان حریف توپ را وارد دروازه حریف کرد.

گل دوم تراکتور به پیکان


اخطار

سعید کریم آذر (31)، صفا هادی (35)، صفا هادی (49)، مهدی حسینی (60)، محمد نادری (68)، ایمان اکبری (90+2)، محمد ناصری (90+5)


اخراج

صفا هادی (49)


شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی تراکتور 2 - 0 پیکان


7474

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار