menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ خوشحالی بازیکن الاهلی به سبک رونالدو پس از گلزنی به الاتحاد

عکس؛ خوشحالی بازیکن الاهلی به سبک رونالدو پس از گلزنی به الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های جهان، الاهلی مصر و الاتحاد عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الاهلی مصر موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت های جام باشگاه های جهان شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی گل دوم الاهلی مصر در دقیقه 59 توسط حسین الشحات به ثمر رسید. این بازیکن مصری پس از گلزنی به الاتحاد عربستان یک خوشحالی ویژه را از خودش به نمایش در آورد. او به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد و فریاد Siuu سر دارد و به این ترتیب نشان داد که از طرفداران کریس رونالدو است و از او الگو می گیرد.

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که الاتحاد عربستان با نتیجه سه بر یک مقابل الاهلی ببازد چرا که الاتحاد ستاره ای مثل کریم بنزما را در ترکیب خود داشت اما باز هم نتوانست کاری را از پیش ببرد.

اکنون در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان، الاهلی مصر با فلومیننزه روبرو می شود و پس از آن باید دید که چه تیم هایی در فینال رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت. در حال حاضر منچسترسیتی شانس اول قهرمانی در این دوره از رقابت های جام باشگاه های جهان است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار