menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تکذیب شایعه تظاهر فرنکی دی یونگ به بیماری

تکذیب شایعه تظاهر فرنکی دی یونگ به بیماری

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه های فرنکی دی یونگ به این ادعا که این هافبک مقابل رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا تظاهر به بیماری کرده پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی ، این هافبک در سفر تیم کاتالانی به بلژیک برای آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا غایب بود و RAC1 گزارش می دهد که مدیر ورزشی بارسلونا یعنی دکو تلفنی با او صحبت کرده و به بهانه این هافبک مبنی بر بیماری او شک کرده است. مدیر برنامه های دی یونگ، علی دورسون، پیش قدم شد تا این اتفاق را ثابت کند و حرفه ای بودن دی یونگ را نشان دهد.

این مدیر برنامه به De Telegraaf گفت: "کل اخبار منتشر شده جعلی بود. این بزرگترین شایعاتی است که در مدت طولانی در اطراف فرنکی منتشر شده است. این بازیکن فقط بیمار بود. او علائم تب داشت و قادر به سفر و بازی نبود. او یک  بازیکن حرفه ای است و با دکو ارتباط خوبی دارد."

بارسلونا پیش از دیدار خود در مقابل آنتورپ، جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه H تضمین کرده بود. تیم اسپانیایی با نتیجه ۳-۲ شکست خورد و اوریول رومئو جایگزین دی یونگ در میانه میدان ضعیف عمل کرد. بارسلونا اکنون دو بازی متوالی را باخته و امیدوار است دی یونگ را در روز شنبه در لالیگا در با مصاف والنسیا در اختیار داشته باشد.

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار