menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره 100 میلیونی، ناجی آرسنال شد

ستاره 100 میلیونی، ناجی آرسنال شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در دیدار خانگی مقابل لوتون تاون با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های لوتون تاون و آرسنال از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که توپچی ها با 33 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند و لوتون تنها با 9 امتیاز در رده هفدهم بود. 

در نیمه اول، آرسنال تیم برتر میدان بود و در دقیقه 20، گابریل مارتینلی موفق شد گل اول را به ثمر برساند، اما 5 دقیقه بعد، گابریل اوشو بازی را به تساوی کشاند. در ادامه، توپچی ها چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند تا اینکه در آخرین دقایق نیمه اول، گابریل ژسوس حساب کار را 2-1 کرد تا میکل آرتتا و شاگردانش، پیروز به رختکن بروند. 

در نیمه دوم، لوتون شروع بی نظیری داشت و در دقیقه 49، آدبایو بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 57، راس بارکلی گل سوم را برای لوتون زد. شاگردان آرتتا اما خیلی زود با گل کای هاورتز به بازی برگشتند و در ادامه، فشار زیادی برای زدن گل پیروزی وارد کردند تا اینکه در دقیقه 90+7 دکلان رایس روی ارسال مارتین اودگارد گل چهارم و پیروزی آرسنال را زد تا جایگاه توپچی ها در صدر جدول حفظ شود.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار